Naturalna sesja narzeczeńska | czy warto mieć sesję narzeczeńską?

Czy warto mieć sesję narzeczeńską? Oczywiście, że warto!
Zdjęcia z sesji narzeczeńskiej pozwolą Wam oswoić się z aparatem... i z fotografem ;) niejako przełamują pierwsze lody, tak aby w dniu ślubu nie stresować się już niepotrzebnie obiektywem.

Zdjęcia takie pokazują was z zupełnie innej strony, możecie przygotować album i wręczyć go rodzicom podczas wesela jako podziękowanie - według nas jest to jeden z najlepszych prezentów dla rodziców

źródło www.arkansasbride.com

13 komentarzy:

  1. Taka sesja to naprawdę super, sami taką robiliśmy i polecam. Bardzo fajna pamiątka. Jeśli nas nie stać to warto wziąć nawet pożyczkę, warto

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa, czy mój partner chciałby mieć taką sesję... Dla facetów raczej takie wydarzenia nie mają zbyt wielkiego znaczenia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że taka sesja pozwala oswoić się z aparatem, który przecież będzie towarzyszył przez całą ceremonię no i weselę. Jak dla mnie totalny must have każdej pary, która niedługo ma zamiar się pobrać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka sesja będzie wspaniałą pamiątką - dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem za sesją, faktycznie pozwala oswoić się z aparatem nooo i upiększy wasz album :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Profesjonalna sesja to zawsze dobry pomysł :) Warto mieć piękne zdjęcia :) Ja nie mam sesji narzeczeńskiej i trochę mi żal, więc zrobię sesję rocznicową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja naprawde świetna, musze przyznać że masz talent do robienia zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze się prezentujesz, a mozesz mi powiedziec co to za butki? Chetnie bym takie kupila sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to bal, przyjęcie weselne czy romantyczna kolacja, w naszych sukniach wieczorowych poczujesz się jak prawdziwa królowa wieczoru! Stworzone z myślą o kobietach ceniących wygodę i modny design, nasze suknie wieczorowe zachwycą Cię swoim unikalnym stylem i perfekcyjnym wykonaniem. Wybierz swoją wymarzoną suknię i błyszcz na każdej imprezie!

    OdpowiedzUsuń